Inloggen
Winkelwagen
Al meer dan 25 jaar dé verfspecialist Grootste aanbod van Nederland Gratis verzending vanaf € 50,- Gratis retourneren binnen 30 dagen
-
voor 21:30 uur besteld, vandaag verstuurd

Verzenden & bezorgen

Gratis verzending?

Doe je een bestelling van € 50,00 of meer, dan betaal je geen verzendkosten. Of je nu in Nederland of in België woont, dat maakt niet uit. Bestel je voor een bedrag onder de € 50,00? Dan betaal je € 2,49 verzendkosten. Ongeacht de grootte van je bestelling of het aantal pakketten waaruit je bestelling bestaat! Mooie deal toch?

Verf laten bezorgen

Geen gesjouw met potten verf en andere schilderbenodigdheden, die komen namelijk gewoon naar je toe! Als je op werkdagen bestelt en met Ideal, Paypal of creditcard betaalt, kun je je bestelling de volgende dag al in huis hebben. Betaal je vooruit via je bank, dan duurt het wat langer: 1 tot 2 werkdagen. We kunnen je pakket naar elk adres versturen.

Bezorgen in België

Ook voor onze Belgische klanten geldt voor de meeste producten voor 21.30 uur besteld, vandaag nog verstuurd. In België kun je je producten lekker makkelijk thuis laten bezorgen, of bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Zo snel als we kunnen natuurlijk! Producten die we op voorraad hebben, versturen we daarom nog dezelfde werkdag*. Maar ons magazijn is niet oneindig groot, dus voor een aantal producten geldt een langere levertijd. Dit staat duidelijk aangegeven bij de producten. Het product met de langste levertijd bepaalt het moment waarop we je bestelling versturen.

We versturen je pakket met PostNL. Zij bezorgen standaard zendingen in 98% van de gevallen op de eerstvolgende werk- of zaterdag bij je thuis. De overige 2% komt zo goed als altijd de dag daarna aan, maar in elk geval binnen vijf bezorgdagen! In onderstaand schema hebben we de bezorgdagen voor je op een rijtje gezet.

Bestelling verstuurd:

Maandag:
1e pakketbezorging: Dinsdag
2e pakketbezorging: Woensdag

Dinsdag:
1e pakketbezorging: Woensdag
2e pakketbezorging: Donderdag

Woensdag:
1e pakketbezorging: Donderdag
2e pakketbezorging: Vrijdag

Donderdag:
1e pakketbezorging: Vrijdag
2e pakketbezorging: Zaterdag

Vrijdag*:
1e pakketbezorging: Zaterdag
2e pakketbezorging: Maandag

Zaterdag:
1e pakketbezorging: Dinsdag
2e pakketbezorging: Woensdag

Zondag:
1e pakketbezorging: Dinsdag
2e pakketbezorging: Woensdag

* Bestel je op vrijdag na 21.30 uur? Dan kunnen we je pakket pas maandag versturen. In enkele gevallen geldt dit ook voor bestellingen die je op vrijdag na 12.00 uur doet. Heb je dus haast? Bestel op vrijdag dan voor de zekerheid vóór 12.00 uur! Houd hier ook rekening mee bij feestdagen.

Kies zelf het ideale aflevermoment

Je kunt voor de standaard bezorgmomenten van PostNL kiezen en dan komt het helemaal goed met je bestelling. Bovendien kost het je dan niets extra. Maar als je geen zin hebt om te gaan zitten wachten op de bezorger, dan kun je bij je bestelling ook je eigen ideale aflevermoment aangeven. Daar kunnen wel extra kosten aan verbonden zijn.

De bezorger gemist?

Ben je niet thuis als de bezorger bij je aanbelt? Dan probeert PostNL je pakket bij je directe buren af te geven. Lukt dat niet, dan vind je een niet-thuis-code in je brievenbus. Met die code kun je op dezelfde dag tot 21.30 uur een nieuw bezorgmoment kiezen. Je hebt dan keuze uit de volgende opties:

1. Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen)
2. Maandag t/m vrijdagavond op het afleveradres (uitgezonderd enkele postcodegebieden) tussen 18.00 en 21.30 uur (€ 1,95).
3. Bij één van de 3.000 PostNL locaties door heel Nederland. Je haalt je zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
4. Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar je het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (€ 1,95).
5. In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.

Als ook de tweede bezorgpoging mislukt, kun je je bestelling ophalen bij een pakketpunt bij jou in de buurt. Waar precies, dat laat de bezorger je weten met een bericht in je brievenbus. Je pakket blijft dan maar liefst twee weken op je wachten bij het pakketpunt. Neem je legitimatiebewijs mee als je het af gaat halen!

Bestelling afhalen

Je bestelling toch liever zelf afhalen? Gezellig! Je bent welkom in onze verfwinkel op Boekel 42 in Akersloot. Heb je verder nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

De status van je bestelling

We snappen dat je je verfklus goed wilt kunnen plannen. Daarom houden we je graag op de hoogte van de status van je bestelling. Dat doen we via de mail:

1. Zodra je bestelling correct is afgehandeld, ontvang je een orderbevestiging.
2. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je direct een verzendbevestiging.

Track & Trace

Is de verzendbevestiging binnen? Dan kun je precies zien wanneer hij bij jou aankomt. Je kunt jouw zending namelijk volgen via de track & trace link in de verzendbevestiging. De ochtend na de verzendbevestiging kun je via deze track & trace precies zien wanneer jouw pakket wordt afgeleverd. Behalve als het een hele kleine bestelling is die we via briefpost versturen, die kun je namelijk niet volgen.

Je adres wijzigen

Je adres aanpassen is een fluitje van een cent, dat doe je gewoon in je verf.nl-account.

Heb je een bestelling gedaan en bedacht je daarna ineens dat je je spullen toch liever op een ander adres wilt laten bezorgen? Geen probleem, kan iedereen overkomen! Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan wij ons uiterste best doen om jouw zending alsnog op het gewenste adres te bezorgen.

Bezorging van grote bestellingen

Heel veel verf nodig? Geen probleem, dat bestel je eenvoudig en snel online via verf.nl. En net als bij kleine bestellingen kun je dan kiezen tussen afhalen in de winkel of lekker makkelijk bij je thuis laten bezorgen. Geen gesjouw voor jou! We geven ook je grote bestelling gewoon mee aan de bezorger van PostNL.

En als ik nou niet thuis ben?

Dan doet de bezorger een briefje bij je in de bus en komt hij gewoon nog een keer. Wil je zeker weten dat je thuis bent als de bezorger komt? Kies dan tijdens het bestellen je eigen ideale aflevermoment. Kijk voor meer informatie over bezorgmomenten op de pagina Bezorgopties.

Zeer grote bestellingen brengen we persoonlijk bij je langs!

Heb je een echt reusachtige bestelling? Dan kunnen we ook afspreken dat we persoonlijk bij je langskomen. Doen we graag. Neem even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Meer informatie over de bezorging van je bestelling

Heb je nog vragen over de bezorging van je bestelling en wordt je vraag op deze pagina niet beantwoord? Dan staat onze klantenservice klaar om je uit de brand te helpen. Neem dus gerust contact met ze op!

Pakket of product niet ontvangen

Zit je op een pakket van ons te wachten, komt de bezorger maar niet opdagen! Vervelend, en we lossen het graag snel voor je op. Om een snelle oplossing makkelijker te maken, vragen we je om drie dingen te controleren, voordat je contact met onze klantenservice opneemt:

Controleer het bezorgtijdvak
In de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen vind je de track & trace link waarmee je je bestelling kunt volgen. Controleer of het bezorgtijdvak is verschoven door op die link te klikken.

Controleer het bezorgadres
Een typefoutje is natuurlijk zo gemaakt, dus check voor de zekerheid ook even of je het juiste adres hebt ingevuld bij je bestelling.

Controleer je brievenbus
Misschien heb je een Niet-thuis-bericht ontvangen en staat je pakket bij de buren? Het kan ook zijn dat de bezorger in zo’n bericht een nieuw bezorgmoment aankondigt.

Heb je de bovenstaande stappen doorlopen en nog steeds geen idee waar je pakket gebleven is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ontbreekt er een product?

Je hebt je pakket wel ontvangen, maar er ontbreekt een product dat je wel besteld had. Geen probleem, dat sturen we je natuurlijk kosteloos na! Neem contact op met onze klantenservice om dat direct te regelen.

Beschadigd product ontvangen?

Een beschadigd product ontvangen? Neem contact op met de klantenservice, dan helpen zij je verder.

Verf bestellen en zelf afhalen

Je online bestelling bij ons in de winkel afhalen? Dat kan natuurlijk. Zodra je bestelling klaarstaat, krijg je een SMS van Verf.nl en kun je direct langskomen! Superhandig en slim, want je bespaart op verzendkosten, je hoeft niet te wachten tot je geholpen wordt en je kunt eenvoudig contant of met pin betalen.

Producten met levertijd

Ons magazijn is niet oneindig groot, dus voor een aantal producten geldt een levertijd. Bijvoorbeeld voor alle Sigma producten. Als jouw product niet direct leverbaar is, staat dat duidelijk aangegeven onder de productafbeelding. Maar je hoeft niet lang te wachten, want voor deze producten geldt: voor 12.00 uur besteld is de volgende werkdag afhalen.

Onze winkel

Je bestelling wacht op je op dit adres:

Verf.nl
Boekel 42
1921 CE Akersloot

Bekijk hier onze openingstijden

Heb je vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

149
payment logo - afterpay
payment logo - bancontact
payment logo - carteblue
payment logo - giropay
payment logo - ideal
payment logo - maestro
payment logo - mastercard
payment logo - overboeking
payment logo - paypal
payment logo - sofort
payment logo - visa
payment logo - vvv cadeaubon
Alle prijzen worden inclusief en exclusief BTW getoond
Algemene Voorwaarden - Privacy - Cookies - Copyright © 2019 Verf.nl

Winkelwagen

Filter