Inloggen
Winkelwagen
Al meer dan 25 jaar dé verfspecialist Grootste aanbod van Nederland Gratis verzending vanaf € 50,- Gratis retourneren binnen 30 dagen
-
voor 21:30 uur besteld, vandaag verstuurd

Retourneren

Geen verf.nl account?

Heb je een geen verf.nl account, dan kun je gebruik maken van het retourformulier op deze pagina. Kom je er niet uit of heb je niet alle bestelgegevens voorhanden, we helpen graag.

Product kapot of incompleet

Je mag van ons verwachten dat we jouw aankopen met zorg behandelen, en dat doen we dan ook. Verf.nl zorgt ervoor dat de producten die je koopt in perfecte staat ons magazijn verlaten. Mocht er toch onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan lossen we dat graag voor je op!

Wat is het probleem?

Mijn product voldoet bij levering niet aan mijn verwachting
Dat is vervelend. Maak je vol verwachting je pakket open, zit er iets in waar je totaal niet op had gerekend. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen je vragen foto’s te sturen van de producten die je gekregen hebt, om zich een goed beeld te kunnen vormen van de situatie. Het is dus handig als je die foto’s al gemaakt hebt. Je kunt ze versturen via WhatsApp: 06 57100947 (bereikbaar van 9.00 tot 17.00), of via klantenservice@verf.nl.

Mijn product is beschadigd geleverd
Heeft je pakket onderweg schade opgelopen? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zij helpen je verder! Ook bij deze vervelende situatie is het handig als je de foto’s al hebt gemaakt, zo kan onze klantenservice je nóg sneller van dienst zijn.

Mijn bestelling is incompleet of nietgeleverd
Mis je iets? Of is je pakket helemaal niet bezorgd? Kijk dan even op de pagina Pakket of product niet ontvangen.

Ik heb een ander probleem
Kijk bij andere problemen even bij de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag of probleem daar niet bij? Neem dan even contact op met de klantenservice van verf.nl. We helpen je graag verder!

Je artikelen retourneren

Teveel of de verkeerde producten besteld? Geen probleem. Je kunt de meeste aankopen binnen dertig dagen aan ons retourneren en dan krijg je gewoon je geld terug, inclusief eventuele leveringskosten. De enige uitzondering op die regel is verf die speciaal voor jou op kleur is gemengd, die nemen we namelijk niet terug. Al het andere wel. Retourneren vanuit België is uiteraard ook geen probleem, dit werkt hetzelfde als in Nederland.

Producten retourneren doe je zo:

Terugsturen met retourformulier

Stap 1.
Vul het retourformulier in

Stap 2.
Verpak de producten in de originele doos of een andere stevige verpakking

Stap 3.
Print het verzendlabel uit dat je via de mail ontvangt en plak het op de doos

Stap 4.
Geef je pakket binnen 5 werkdagen af bij een PostNL pakketpunt. Terugsturen is gratis. Check hier het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Voor het dichtstbijzijnde punt in België kun je hier kijken.

Stap 5.
Binnen 3 tot 5 werkdagen staat het aankoopbedrag weer op de rekening waar het van afgeschreven is!

Terugbrengen naar de winkel

Producten terugbrengen naar de winkel kan natuurlijk ook. Als je contant betaald hebt, krijg je het aankoopbedrag ook contant terug. Heb je op een andere wijze betaald, wordt het bedrag via diezelfde wijze teruggestort.

Vragen over retourneren? Onze klantenservice helpt je graag verder! Neem dus gerust even contact met ze op.

Terugbetalingen

Nadat we je retour gestuurde pakket ontvangen hebben, betalen we je binnen 3 tot 5 werkdagen terug. We zijn verplicht het aankoopbedrag terug te storten op de rekening waar het van afgeschreven is.

Hoe we je terugbetalen hangt af van je betaalwijze

iDeal en PayPal: we storten het geld terug op jouw rekening.

Creditcard: we storten het geld terug op je creditcard.

Contant of met pin in de winkel: als je contant betaald hebt, krijg je je aankoopbedrag direct contant terug. Heb je gepind? Dan maken we het naar je over.

Nog geen terugbetaling ontvangen?

Hoe lang het precies duurt voordat je je geld terug hebt, kan per bank verschillen. Maar het zou nooit langer moeten duren dan 5 werkdagen. Wacht dus voor de zekerheid 5 werkdagen voordat je contact met ons opneemt. Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen terugbetaling ontvangen en ook geen bericht van ons gehad? Hou dan je ordernummer bij de hand en neem contact op met onze klantenservice, dan gaan we uitzoeken waar het is misgegaan.

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik die vinden?

Heb je bij je bestelling geen factuur ontvangen? Hou dan je ordernummer bij de hand en neem contact op met onze klantenservice. Dan sturen we je de factuur alsnog toe!

Uitsluiting van herroepingsrecht

Verven die speciaal voor jou op kleur zijn gemengd, zijn uitgesloten van het wettelijke herroepingsrecht. Dat doen we niet om jou dwars te zitten, maar om al onze klanten dezelfde kwaliteit te kunnen garanderen. We maken de verfblikken namelijk open tijdens het mengen van de verf. Jij zou zelf toch ook geen geopend blik verf willen accepteren?

Herroepingsrecht op andere producten

Het herroepingsrecht geldt wel voor alle andere producten die je bij ons bestelt. Die kun je dus, zonder opgaaf van redenen, binnen 30 dagen retourneren. Voor standaard witte en verf non-paints is dat geheel kosteloos. Je kunt voor een herroeping het retourformulier gebruiken. Na ontvangst van je producten heb je nog 30 dagen om je product terug te sturen. Hou er wel rekening mee dat we kosten in rekening kunnen brengen bij schade aan het product.

Hoe gaat het verder bij herroeping?

Na het terugsturen van je bestelling storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op je rekening. Voor meer informatie over hoe en wanneer we terugbetalen kun je de pagina Terugbetalingen raadplegen. Wil je meer informatie over het terugsturen van producten, kijk dan op de pagina Je artikelen retourneren.

Onze klantenservice staat voor je klaar

Heb je nog meer vragen over het herroepingsrecht of het retour sturen van producten? Onze klantenservice helpt je graag verder! Neem dus gerust contact met ons op. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 17.00.

Verkeerde producten ontvangen

Heb je per ongeluk de verkeerde producten ontvangen? Balen! Dat lossen we natuurlijk zo snel mogelijk op. Alles wat je daarvoor hoeft te doen is contact opnemen met de klantenservice van verf.nl. Zij zorgen dat het goedkomt en sturen je zo snel mogelijk de juiste producten. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00.

   
 
 
   
 
   
 
   
* Verplichte velden
payment logo - afterpay
payment logo - bancontact
payment logo - carteblue
payment logo - giropay
payment logo - ideal
payment logo - maestro
payment logo - mastercard
payment logo - overboeking
payment logo - paypal
payment logo - sofort
payment logo - visa
payment logo - vvv cadeaubon
Alle prijzen worden inclusief en exclusief BTW getoond
Algemene Voorwaarden - Privacy - Cookies - Copyright © 2019 Verf.nl

Winkelwagen

Filter